Kirjoittaja Aihe: Remonttimiehiä?  (Luettu 4080 kertaa)

user

• Global Moderator
  • Newbie
    • Profiili
Remonttimiehiä?
« : Heinäkuu 04, 2011, 01:40:00 ip »
Pitäisi teetättää ammattilaisilla kattoremonttia. Onko kenelläkään tiedossa hyvää. luotettavaa paikallista remonttifirmaa, jolta voisi kysellä tarjousta?  Netin kautta löytyy kyllä nimiä, mutta suositukset olisivat avuksi .
Tiedosta ennakkoon kiittäen   tik

user

• Global Moderator
  • Newbie
    • Profiili
Re: Remonttimiehiä?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 04, 2011, 01:40:14 ip »
Vastausta itse kysymykseen mulla ei ole, mutta
pari muuta asiaa tuli mieleen tähän liittyen, tietämättä nyt sen tarkemmin remontin laajuudesta:

- jos on peltikatto ja löydät jonkun hyvän tekijän niin ilmoittele vaikka täällä, meillä tarvittaisiin piippujen päälle sellaiset hatut..

- jos on huopakatto (tai sellainen jatkossa sopisi) niin tee itse. Me niitä ollaan nyt muutamaan kattoon tehty, ja ei siinä ihan helppo ole mokata jos tekee ohjeiden mukaan. Jos moinen rupeama kiinnostaa, niin voin toki kertoa lisää, tai tule katsomaan millainen meillä tuli.

-Sami

user

• Global Moderator
  • Newbie
    • Profiili
« Vastaus #2 : Heinäkuu 04, 2011, 01:40:25 ip »
Ikkalan Saha on tehnyt mökkiremontteja ja mökkejä tällä alueella, ovat ilmeisen tunnollisia.
t. seppo virtanen

user

• Global Moderator
  • Newbie
    • Profiili
« Vastaus #3 : Heinäkuu 04, 2011, 01:40:38 ip »
Kiitos kaikille vinkeistä. Löysin paikallisen tekijän Pusulan Rakennuskolmio. Uusivat peltikaton (eristeet ja uusi kate). Tekivät muutakin remppaa ja työn jälki oli huolellista   terv  tik